Φίλε Γιάννη,
η ανταπόκριση της συσκευής σου είναι όμοια όταν πας να την εκκινήσεις από το πλαϊνό button ON/OFF;

Αν η συμπεριφορά της είναι διαφορετική, (αυτό που γράφεις ότι βγάζεις το φις από τη πρίζα παρακαλώ
μην το ξανακάνεις), τότε καθάρισε το μπροστινό LED του τηλεχειριστηρίου σου μ΄ ένα καθαρό αντιστατικό
πανάκι, αντικατέστησε τις μπαταρίες του, κι επιπλέον καθάρισε με τ΄ ίδιο αντιστατικό πανάκι και το τμήμα
του μπροστινού panel της TV όπου δέχεται την Infrared ακτινοβολία από το τηλεχειριστήριο.

Σε περίπτωση που συνεχιστεί η απόκριση έναυσης της τηλεόρασής σου να ΄ναι πάνω από 2 φορές τότε συμβαίνει
αυτό που αναφέρει ο φίλος Ανδρέας στο post #2, κι η TV χρήζει ελέγχου από εξειδικευμένο SERVICE.

Επίσης καλό θα ΄ταν ν΄ αναφέρεις ποια χρονιά αγοράστηκε η τηλεόραση και πόσες ώρες λειτουργίας έχει μέχρι
ΣΗΜΕΡΑ για να μπορέσουμε ν΄ απαντήσουμε για τη καλή λειτουργία του Back Light χωρίς βέβαια η απάντηση
να ΄ναι 100% βέβαιη.

Τώρα δεν καταλαβαίνω αυτό που αναγράφεις στο post #3 λέγοντας ότι θα ΄σουν " ευγνώμων " αν βοηθούσε
κάποιος που βρίσκεται κοντά στον Αγ. Δημήτριο.
Τι είδους βοήθεια θα σου προσέφερε, θεωρητική πάνω στην επισκευή, ή θ΄ επισκεύαζε τη TV στ΄ Εργαστήριο του;

Σε κάθε περίπτωση :
- στην ιστοσελίδα : https://easyservice.gr/service_categ...vi-tv-turbo-x/ παρέχονται στοιχεία για την
επισκευή οποιουδήποτε μοντέλου μάρκας TURBO X από το συγκεκριμένο SERVICE στο Μαρούσι Αττ.,
(Λεωφ. Μεσογείων 165, Τ. Κ. 15126, τηλ/νο επικ/νίας : 2103004040),
- από την ιστοσελίδα : https://www.xo.gr/dir-az/H/Ilektronikoi-kai-Radioilektrologoi/Agios%20Dimitrios%20Attikis/
διαβάζουμε ποια κατ/ματα Ηλεκτρονικών επισκευών υπάρχουν τη περιοχή του Αγ. Δημητρίου Αττ.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης