Με την σειρά όπως δείχνουν τα βέλη
Ενοικιάσεις.jpg
Με την σειρά όπως δείχνουν τα βέλη
Ενοικιάσεις.jpg
Έβγαλα κάποιες φωτό αλλά πλέον μάλλον έχει αποκλειστεί το ρελέ του θερμικού και ο πυκνωτής εκκίνησης του συμπιεστή. Πάμε μάλλον βάση των τεχνικών που μίλησα σε 50-50 ανάμεσα σε βλάβη στον εγκέφαλο της πλακέτας που δεν φάνηκε στον έλεγχο η σε αισθητήρες της κατάψυξης. Θα αλλάξω τους αισθητήρες που έχουν σχετικά χαμηλό κόστος και αν φτιάξει έχει καλώς. Ειδάλλως πάω σε νέο ψυγείο γιατί δεν νομίζω πως αξίζει η αλλαγή πλακέτας. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
Κάνω μια ερώτηση στον Δημήτρη αν από αυτά που διαβάζει στο μήνυμα #2 (Δηλώσεις Βασίλη , λειτουργία κανονική για 2 εβδομάδες ) μπορεί από την εμπειρία του να μας πει αν υπάρχει περίπτωση πλακέτας να παρουσιάζει πρόβλημα μετά από 2 εβδομάδες? (άλλο με την έννοια π.χ. μετά από σφάλματα περιφερειακών αισθητήρες ή τεχνικό φράξιμο καναλιών με πάγους κτλ ) προσωπικά το θεωρώ αδύνατον , ο Δημήτρης τι άποψη έχει, μπορεί να ρίξει ευθύνες σε πλακέτα ?
Οχι δεν θεωρώ ότι η βλάβη είναι στην πλακέτα. Επειδή όμως όλα εξετάζονται σε μία βλάβη πρέπει να ξεκινήσουμε από τα πιο απλά και τα πιο ΄΄ ένοχα εξαρτήματα΄΄ .......γι αυτό πρέπει να ελεγχθεί ο πυκνωτής του συμπιεστή ή να αντικατασταθεί προληπτικά, (προτιμώ το πρώτο)....
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Κυριακίδης (19-10-21)
Και χθες το βράδυ το έβαλα στη λειτουργία κατά τις 11 και δούλεψε μέχρι τις 6 το ξημέρωμα περίπου. Όταν σηκώθηκα άκουγα μόνο τον ανεμιστήρα να λειτουργεί. Παρατήρησα ότι αν το ξαναβάλω στη πρίζα σε κοντινή ώρα δεν λειτουργεί το μοτέρ. Πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες να ανέβει η θερμοκρασία στο ψυγείο και τότε αν το βάλω στη πρίζα εκκινεί κανονικά το μοτέρ και ψύχει. Να έχει "αρπάξει" το μοτέρ και μόλις ζεσταθεί υπερβολικά να σταματάει ? Η μιλάμε περισσότερο για αισθητήρες? Θα αλλάξω προληπτικά και τον πυκνωτή μαζί με τους αισθητήρες
Το σωστό είναι να μετρηθεί ο πυκνωτής και να υπάρξει ιεραρχία στην αντικατάσταση κάποιων πραγμάτων. Είναι λάθος να λέμε θα τα αλλάξω όλα. Αλλάζουμε ότι έχει χαλάσει, και αφού πάρει μπρος το μηχάνημα και λειτουργήσει σωστά,μπορούμε να κάνουμε κάποιες αντικαταστάσεις ως Service του μηχανήματος.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
IMG_20211018_155526.jpg του κουτρουλη ο γάμος γίνεται εκεί. Ο πυκνωτής εκκίνησης που ακριβώς βρίσκεται ?
αυτό πιθανά είναι σφάλμα αισθητήρα θερμοστάτη (κάποια λεπτά ναι , αλλά ώρες όχι)Πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες να ανέβει η θερμοκρασία στο ψυγείο
Δεν θα περιμέναμε τόσο μεγάλες καθυστερήσεις από αισθητήρα , αλλά μπορεί και κάποιο φράξιμο προς την ροή προς συντήρηση , με αποτέλεσμα ο χώρος της κατάψυξης να προηγείται έντονα σε ψύξη (γιαυτό και οι ώρες ) καθυστέρησης .
Τα σωληνάκια αποχετεύσεων στην παραπάνω φωτογραφία καθάρισε τα εσωτερικά από τυχόν λίπη γιατί αν δεν αποχετεύουν τα λιωμένα νερά της εβαπορέτας μπορεί βουλώσουν ή να φράξουν τις ροές προς το λεκανάκι πάνω από τον συμπιεστή , αλλά και να φράξουν ροές ψύξης προς συντήρηση (τα είδαμε αυτά τα προβλήματα σε άλλα θέματα ).
Γιαυτό λέμε βάλε θερμόμετρα με καντράν και εξωτερικούς αισθητήρες καλώδιο για να βλέπεις πόσο π.χ. μπροστά υπερτερεί σε ψύξη ο θάλαμος κατάψυξης (που να εξηγεί γιατί δεν ξαναπαίρνει μπροστά ο συμπιεστής ) αλλά και στο άλλο θερμόμετρο στην συντήρηση θα βγαίνει το αυτονόητο στο γιατί η ψύξη της συντήρησης μειώθηκε (και μας ζαλίζει το αλαρμ προειδοποίησης).
Αυτά τα θερμόμετρα στην ουσία βοηθούν τόσο πολύ που λέει ο λόγος (αν βουλώσεις τα αυτιά σου και δεν ακούς τον συμπιεστή επίτηδες ή τον ανεμιστήρα ) βοηθούν να καταλάβεις τι "κινείται" και τι όχι μέσα στο ψυκτικό σύστημα , οπότε βγαίνουν και συμπεράσματα .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 19-10-21 στις 20:40
Αν έβλεπες ότι ο χώρος κατάψυξης υπερτερεί σε ψύξη πολύ μπροστά (δικαιολογημένα σταματά το μοτέρ ) , αλλά και βλέπονας το θερμόμετρο στην συντήρηση δικαιολογημένα υποψιάζεσαι γιατί δεν ενισχύεται η ψύξη προς συντήρηση (π.χ. χαλασμένος ανεμιστήρας ή φράξιμο μεταφοράς καναλιών από κατάψυξη προς συντήρηση ) και άλλα πολλά π.χ. αν τυχόν λειτουργεί η αντίσταση απόψυξης ή όχι (ανάλογα τον προγραμματισμό του κατασκευαστή κάθε πόσες ώρες μετά να κάνει απόψυξη με τις αντιστάσεις και για πόσα λεπτά )
Προσοχή στην αρχή οι ενδείξεις στα θερμόμετρα θα δώσουν την εντύπωση του "ότι νάναι" , αλλά αργότερα όταν εξισωθούν οι θερμοκρασίες ομαλά σε όλους τους χώρους και τοιχώματα , τότε βλέπεις πιο καθαρά τι "κινείται" σωστά μέσα στους θαλάμους και τι όχι . Τα ψηφιακά θερμόμετρα έχουν το πλεονέκτημα να μετρούν και δέκατα θερμοκρασίας , αυτό βοηθάει ακόμη πιο πολύ στον εντοπισμό του τι κινείται μέσα στο ψυκτικό κύκλωμα και στους χώρους θαλάμους .
τα θερμόμετρα τα εξωτερικά βοηθάνε να εντοπίσεις αν έχει μειωμένη ταχύτητα απόδοσης ψύξης (με την βοήθεια στα δέκατα μέτρησης ) π.χ. αν λείπουν υγρά / τα δέκατα κατεβαίνουν σε ψύξη δύσκολα και ανυπόφορα , ενώ σε καλό ψυκτικό κύκλωμα με καλή ψυκτική απόδοση τα δέκατα τρέχουν με ταχύτητα .
Αυτά έπρεπε να τα πούμε πιο μπροστά , γιατί με ταραχές του τύπου πάτησα το on - off 2-3 φορές και είδα δεν είδα το μοτέρ να παίρνει μπροστά , οδηγούν μόνο στο χάος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 19-10-21 στις 20:51