Φίλε Γιάννη,
διαβάζω σήμερα το thread που ανέβασες κι ευχόμενος ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ συμπληρώνω
στα όσα πολύ σωστά αναφέρουν οι καλοί συνάδελφοι.
Το κάθε VCR έχει τη δική του κατασκευαστική αυτοτέλεια και φιλοσοφία κατασκευής.
Τ΄ Ιαπωνικά σασί έχουν αρκετές ομοιότητες, όλα όμως χρήζουν μεγάλης προσοχής
κατά τον έλεγχο και την αντικατ/ση πρωτίστως των μηχανικών μερών τ΄ οποία καταπονούνται
περισσότερο κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους.
Σε πολλά υπάρχουν τόσο ιδιαίτεροι χρονισμοί στα γρανάζια τόσο της θήκης της κασέτας όσο
κι εκείνων του σασί που ΄χουν σχέση με τη κίνηση των ράουλων - φρένων - idler - pich roller
που κι ένα δοντάκι να ΄χει μπει σε λάθος θέση το μηχάνημα συμπεριφέρεται όπως φαίνεται στο
video που δείχνεις αλλά και πολύ διαφορετικά (σχετικά με την μη είσοδο της κασέτας στο VCR κ.ά.).
Άρα ο χρονισμός μετά την αντικατάσταση φθαρμένων ιμάντων παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και γίνεται
με το μηχ/μα εκτός πρίζας με το χέρι (υπάρχουν βελάκια στα πλαστικά γρανάζια που πρέπει να ΄ρθουν
σ΄ ευθεία ή να ΄ναι αντικριστά).
Μία μικρή βοήθεια για το VCR της THOMSON μπορείς να πάρεις ΔΩΡΕΑΝ από το link : https://elektrotanya.com/thomson_vth.../download.html
και για το VRC της SHARP από ένα αντίστοιχο μοντέλο της SANYO VHR 777G που
κυκλοφορεί ΔΩΡΕΑΝ από το link : : https://elektrotanya.com/sanyo_vhr-7.../download.html .
Τ΄ αρχεία που κατεβαίνουν χρήζουν αποσυμπίεσης.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
mikemtb73 (05-10-21)