Αν αλλάξεις τα 4 διόδια και προχωρήσεις στις μετρήσεις όπως σου έχω πει πιο πάνω τότε σύμφωνα με το σχέδιο που σου ανέβασα θα πρέπει να δεις με το πολύμετρο αν έχει βραχυκυκλώσει το MIP2E4D το οποίο θα μπορούσε να είναι το αρχικά υπεύθυνο για την βλάβη που έχεις. Οπως βλέπεις απ το σχέδιο συνδέεται κατευθείαν πάνω στα 310 βολτ οπότε μετράς το εξάρτημα με το πολύμετρο στην κλίμακα της αντίστασης για να δεις για βραχυκύκλωμα.Το σχέδιο που ανέβασα το βρήκα στο διαδίκτυο τελείως τυχαία, και μπορεί να διαφέρει από τη συνδεσμολογία του μηχανήματός σου σε κάποια σημεία.




Απάντηση με παράθεση