Επομένως ξεκινάς μετρώντας το Ζ101 το οποίο θα μπορούσε και από μόνο του αν είναι καμένο να σου καίει ασφάλεια και συνεχίζεις μετρώντας τις 4 διόδους ανόρθωσης D 101 D 102 D 103 και D104 και φυσικά τον πυκνωτή C106. Εγώ θα ξεκόλαγα το switching ολοκληρωμένο έτσι ώστε να μην γίνει αιτία εσφαλμένων μετρήσεων. Αν ελέγξεις όλα αυτά που σου έγραψα και είναι εντάξει τότε όταν τροφοδοτήσεις με τάση θα βρεις πάνω στον πυκνωτή C106 τα 310 βολτ DC. Κάνε αυτούς τους ελέγχους και μιλάμε ξανά. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. Οταν θα γίνουν μετρήσεις υπό τάση θα πρέπει να γίνουν όλα με μεγάλη προσοχή. Αν δεν έχεις κάνει ξανά μετρήσεις με παρόμοιο κίνδυνο τότε να το αφήσεις και να το πας σε τεχνικό.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Κατ΄αρχάς να πώ ένα μεγάλο ευχαρίστω για τον χρόνο και την καθοδήγηση!
Μετρησα όλα τα παραπάνω στοιχεία αφού αποκόλλησα το ενα τουλαχιστον πόλο απο καθε στοιχείο απο την πλακέτα και τα αποτελέσματα ηταν ως εξής :
Z101 Άπειρη αντίσταση (συνδεδεμένο στην πλακέτα δείχνει βραχυκυκλωμένο)
R101 Άπειρη αντίσταση
D101 Μηδενική αντίσταση
D102 Μηδενική αντίσταση
D103 Μηδενική αντίσταση
D104 Μηδενική αντίσταση
Για τον πυκνωτή C106 πως μπορω να βγάλω αξιόπιστα χωρις καπασιτόμετρο?
Να προχωρήσω με την αντικατάσταση ολων των παραπάνω στοιχείων ή να ελεγξώ και κάτι άλλο πρώτα?
Ευχαριστώ πολύ!!!
Οπότε οι τέσσερις δίοδοι τα έχουν κακαρώσει. Αφού έχεις ξεκολλήσει το ένα πόδι τους και έχεις μηδενική αντίσταση τότε είναι βραχυκυκλωμένες οι δίοδοι τις αλλάζεις και τις τέσσερις. Ο πυκνωτής θέλει καπασιτόμετρο ή θα τον αλλάξεις προληπτικά για να είσαι σίγουρος. Οταν αντικαταστήσεις τα τέσσερα διόδια που έχουν καεί τότε το Z101 θα δείχνει κι αυτό άπειρο συνδεδεμένο πάνω στην πλακέτα.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Αν αλλάξεις τα 4 διόδια και προχωρήσεις στις μετρήσεις όπως σου έχω πει πιο πάνω τότε σύμφωνα με το σχέδιο που σου ανέβασα θα πρέπει να δεις με το πολύμετρο αν έχει βραχυκυκλώσει το MIP2E4D το οποίο θα μπορούσε να είναι το αρχικά υπεύθυνο για την βλάβη που έχεις. Οπως βλέπεις απ το σχέδιο συνδέεται κατευθείαν πάνω στα 310 βολτ οπότε μετράς το εξάρτημα με το πολύμετρο στην κλίμακα της αντίστασης για να δεις για βραχυκύκλωμα.Το σχέδιο που ανέβασα το βρήκα στο διαδίκτυο τελείως τυχαία, και μπορεί να διαφέρει από τη συνδεσμολογία του μηχανήματός σου σε κάποια σημεία.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chipakos-original : 05-03-21 στις 21:11
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια, αν και δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς πρέπει να μετρήσω το ολοκληρωμένο νομιζω πως πρέπει να είναι καλό, βρήκα σίγουρα καμμένη την αντισταση R154Screenshot_20210306-164059_Gallery.jpg για την οποια θέλω να μου πείτε την τιμή της. Είναι 0.47 ohms?