Καλησπέρα και ευχαριστω για την απάντηση. Σχετικα με αν ειναι σωστο το μοτερ παραπεμπω στην απαντηση μου στον προηγουμενο αναγνωστη. Τωρα σχετικα με την διαρροη οχι δεν υπαρχει και ειναι τσεκαρισμενο οπως επισης και ο θερμοστατης. Το μοτερ αυτο της συντηρησης την πρωτη πενταετια πηγαινε καλουτσικα απο εκει και μετα αρχισε την πτωτικη του πορεια μεχρι που πριν απο 5 χρονια τα καλοκαιρια ηταν ανυπαρκτο αφου ειχα πανω απο 7-8 βαθμους στη συντηρηση και μονο το χειμωνα ας πουμε οτι λειτουργουσε (4 βαθμους). Μεχρι που σημερα πεθανε. Το οτι ακους να λειτουργει ο συμπιεστης δεν σημαινει οτι και λειτουργει.
Πιο συγκεκριμενα εαν η συντηρηση χρησιμοποιεί κομπρεσερ LBP δεν έχει υψηλή ροπής και ως εκ τούτου, ο κινητήρας θα υπερφορτωθεί εάν η ροή αναρρόφησης είναι υψηλή οπως στη συντηρηση αυτο λεει τουλαχιστον η θεωρια και αρα θα κουραστει και θα πεθανει γρηγοροτερα σε σχεση εαν ηταν σαν λειτουργια σε μια καταψυξη. Το αν τα λεω καλα μονο ενας ειδικος ψυκτικος μπορει να μας απαντησει.





Απάντηση με παράθεση