Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορεί να προηγείται διαρροή στο ψυκτικό κύκλωμα και να μην φταίει το μοτέρ (εφόσον στην αναφορά αυτή διαπίστωσες ότι λειτουργεί πάραυτα ο συμπιεστής σταθερά αλλά δεν έχεις ψύξη).
Για το 2. (μπορεί να μην έχει προδιαγραφές για συντήρηση ) αλλά θα βάλεις ότι αποφάσισε ο κατασκευαστής , κατά την γνώμη μου είναι τροποποίηση που πιθανά σχετίζεται με τα στοιχεία της συντήρησης (μέγεθος πιθανά μικρότερο των στοιχείων συντήρησης )
Καλησπέρα και ευχαριστω για την απάντηση. Σχετικα με αν ειναι σωστο το μοτερ παραπεμπω στην απαντηση μου στον προηγουμενο αναγνωστη. Τωρα σχετικα με την διαρροη οχι δεν υπαρχει και ειναι τσεκαρισμενο οπως επισης και ο θερμοστατης. Το μοτερ αυτο της συντηρησης την πρωτη πενταετια πηγαινε καλουτσικα απο εκει και μετα αρχισε την πτωτικη του πορεια μεχρι που πριν απο 5 χρονια τα καλοκαιρια ηταν ανυπαρκτο αφου ειχα πανω απο 7-8 βαθμους στη συντηρηση και μονο το χειμωνα ας πουμε οτι λειτουργουσε (4 βαθμους). Μεχρι που σημερα πεθανε. Το οτι ακους να λειτουργει ο συμπιεστης δεν σημαινει οτι και λειτουργει.
Πιο συγκεκριμενα εαν η συντηρηση χρησιμοποιεί κομπρεσερ LBP δεν έχει υψηλή ροπής και ως εκ τούτου, ο κινητήρας θα υπερφορτωθεί εάν η ροή αναρρόφησης είναι υψηλή οπως στη συντηρηση αυτο λεει τουλαχιστον η θεωρια και αρα θα κουραστει και θα πεθανει γρηγοροτερα σε σχεση εαν ηταν σαν λειτουργια σε μια καταψυξη. Το αν τα λεω καλα μονο ενας ειδικος ψυκτικος μπορει να μας απαντησει.