Αγαπητέ Δημήτρη ευχαριστώ για την απάντηση και συγγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση. Καθώς δεν υπήρχε το χρονικό περιθώριο για πειραματισμούς (εκτός από εμένα στο συγκεκριμένο μηχάνημα βασίζονται άλλοι τρεις) προτίμησα να το δει φίλος μου τεχνικός, το οποίο και έγινε, με πρώτο βήμα τον έλεγχο του μοτέρ. Δεν έχω μάθει ακόμα αποτελέσματα καθώς αγοράσαμε καινούριο πλυντήριο/στεγνωτήριο τελικά (είχε έρθει η ώρα) οπότε είπα στον άνθρωπο να μην βιάζεται. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ θερμά για την ανταπόκριση και εύχομαι καλές γιορτές και καλή χρονιά!
Με εκτίμηση,




) προτίμησα να το δει φίλος μου τεχνικός, το οποίο και έγινε, με πρώτο βήμα τον έλεγχο του μοτέρ. Δεν έχω μάθει ακόμα αποτελέσματα καθώς αγοράσαμε καινούριο πλυντήριο/στεγνωτήριο τελικά (είχε έρθει η ώρα) οπότε είπα στον άνθρωπο να μην βιάζεται. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ θερμά για την ανταπόκριση και εύχομαι καλές γιορτές και καλή χρονιά!
Απάντηση με παράθεση