Φίλε Δημήτρη είσαι πολύ κατατοπιστικός να είσαι καλά! Οφείλω να πω πως η σχέση μου με τα ηλεκτρονικά δεν είναι η τέλεια αλλά ερασιτεχνική.
Σε ευχαριστώ για την τόση ανάλυση και ναι το πρόβλημα ήταν το STK. μια μικρή διαφορά στο pin 4 είχα +32v και στα pin 7,10 είχα -32volt. Το άλλαξα όμως και όλα ok.
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!




Απάντηση με παράθεση