Συνονόματε έχει δίκιο ο φίλος και συνάδελφος Αντώνης από Θεσ/νίκη.
Όταν περιμένεις από συναδέλφους στο forum βοήθεια, πρώτον θα πρέπει να φιλτράρεις τα γραφόμενά τους
και δεύτερον σίγουρα δεν είναι υποχρεωτικό ν΄ ακολουθήσεις τη συμβουλή τους, αλλά συγχρόνως όταν κάνεις
την όποια κριτική σου δεν θα πρέπει να θίγεις κάποιον, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν γνωρίζεις τ΄ επαγγελματικό
παρελθόν του.
Any way που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι, φρόντισε να δείξεις μεγάλη υπομονή κι επιμονή στη προσπάθειά σου να
βγει το χαρτί από τον εκτυπωτή σου και να ΄σαι σίγουρος ότι αυτό θα γίνει σε κάποια στιγμή που ούτε εσύ ο ίδιος δεν
θα το πιστεύεις ότι έγινε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης