Ναι, ανοιγεις την ταπα και ριχνεις ακριβως μεχρι την γραμμούλα.
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι, ανοιγεις την ταπα και ριχνεις ακριβως μεχρι την γραμμούλα.
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραία , αυτό που είδες να ζεσταίνεται είναι το μοτέρ (κομπρεσέρ όπως στο οικιακό ψυγείο και ως φαίνεται δουλεύει ) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στην "κατάψυξη" του (οικιακού ψυγείου σου / μεταφορά για τον αφυγραντήρα σου) ότι παγώνει το στοιχείο του αφυγραντήρα και πιθανά είναι στο κέντρο της συσκευής και κοντά σε κάποιον ανεμιστήρα , πρέπει να δεις αν παράγει ψύξη (για να συγκεντρώσει την υγρασία του αέρα και να την κάνει πάγο ) , αν δεν παγώνει το στοιχείο έχεις βρει την αιτία του προβλήματος
Από εκεί και πέρα αν πράγματι το στοιχείο δεν παράγει ψύξη , το πιθανότερο είναι η έλλειψη ψυκτικού υγρού φρέον και θέλει εξειδικευμένο μάστορα . Το κόστος επισκευής θα είναι σχετικά ασύμφορο .
Αν παράγει ψύξη , μπορεί να είναι και πρόβλημα της διαδικασίας απόψυξης του στοιχείου (περιοδικό λιώσιμο των πάγων του στοιχείου), οπότε και εδώ θα έχεις καπουτ νερό στην συλλογή νερού .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 09-11-20 στις 11:37
Το ξαναάνοιξα, και διαπίστωσα τα εξής:
- Το μοτέρ έκαιγε πάρα πολύ.
- Δεν υπήρχε κανένα σημείο που να ήταν κρύο.
Οπότε, σύμφωνα με τα παραπάνω, λογικά είναι απουσία φρέον. Άρα, λογικά θα έχει κάποια διαρροή? Αυτό είναι που ανεβάζει το κόστος? Για τι τάξη μεγέθους κόστος μιλάμε? Τι τεχνικό χρειάζομαι, ψυκτικό? Έχεις να μου συστησεις κανέναν τεχνικό σχετικό με το πρόβλημά μου στη Θεσσαλονίκη?
IMG_20201109_213343.jpgIMG_20201109_213441.jpg
Ναι ψυκτικό χρειάζεται , αλλά δεν πιστεύω να τα αναλαμβάνουν όλοι , ρώτα μερικούς και αν δεν , ρώτα σε αντιπροσώπους ανταλλακτικών ηλεκτρικών συσκευών που είναι μια κλίκα και γνωρίζουν ποιοι από όλους τους τεχνικούς που συνεργάζονται αναλαμβάνουν για αφυγραντήρες , αυτοί θα σου δώσουν μια εκτίμηση του κόστους .