Καλημερα και παλι
τους πυκνοτες τους εχω αλλαξει ολους
νομιζω οτι ο νικος αναφερε να τον ζεστανω τον επεξεργαστη με μπολικο φλουξ
προσπαθησα να στειλω προσοπικο μηνυμα στον νικο αλλα δεν ειναι ανοιχτο στε προσοπικα μηνυματα
αν θελει να μου πει το τηλεφ του η να του στειλω το δικο μου
θα παω να βρω το s-12006b33 και το w61p805




Απάντηση με παράθεση