
Αρχικό μήνυμα από
Elliot
Δοκίμασα ηλεκτρονική εξουσιοδότηση για τους γονείς μου και έπρεπε να έχουν και νούμερο κινητού για διαπίστευση και αυτό το νούμερο να συσχετίζεται με ebanking ή να είναι διαπιστευμένο σε ΚΕΠ. Πήγα σε ΚΕΠ και δεν είχαν ιδέα!
Μακάρι να προχωρήσουν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις πιο πολύ και ίσως και να χρησιμοποιούμε και ψηφιακή υπογραφή. Σε πολλά υποκαταστήματα της ΔΕΗ πάντως τώρα μπορούμε να κλείνουμε ραντεβού ηλεκτρονικά. Ο ΔΕΔΔΗΕ φυσικά είναι ένας και μοναδικός και δεν μπορεί να φάει άκυρο! Σε ουρά στην ΕΥΑΘ ρώτησα "μα δεν είπαν στις ειδήσεις ότι η αλλαγή ονόματος γίνεται πλέον και ηλεκτρονικά;" και πολλοί μου απάντησαν δεν έβγαλαν άκρη. Εγώ μέχρι και το συμβόλαιο του διαμερίσματος έπρεπε να καταθέσω στην ΕΥΑΘ για αλλαγή ονόματος. Συμβόλαια βέβαια μετά από σάρωση, σε ηλεκτρονική μορφή δεχόταν το κτηματολόγιο.