Δηλαδή πιστεύεις ότι τα έχει φάει τα ψωμιά του για τέτοιο σχεδιασμό. Πάντως τα πλαστικά στο πάτωμα είναι στερεωμένα με σιλικόνη και "συγκράτησαν" αρκετά την τρομερή επιθυμία του να "απογειωθεί". Στα βίντεο το έχω στο πάτωμα. Εκτός πλαστικών.
Τέλος πάντων, νομίζω πολύ ασχολήθηκα. Από αυτό το forum ήλπιζα να ακούσω κάτι του στυλ "φταίει το ρουλεμάν του κάδου ή κάτι στον κινητήρα" ώστε να ασχοληθώ λίγο ακόμα. Αφού κι εσύ πιστεύεις ότι δεν έχει κάτι παραπάνω από πολλά χρόνια και ίσως κακή μεταχείριση στην πλάτη του, θα εγκαταλείψω. Θα το δώσω μεροκαματάκι σε κανέναν πλανόδιο κακομοίρη.
Ευχαριστώ anyway.
Καλή Πρωτομαγιά και καλά ξεμπερδέματα από τον COVID-19!




Απάντηση με παράθεση