
Αρχικό μήνυμα από
Di*Ca_Electronic
Φίλε Γιάννη,
μετά απ΄όλη αυτή τη μακροσκελή επικ/νία που είχες στο συγκεκριμένο thread,
κιιδιαίτερα μετά την απόδοση των ευχαριστιών σου σ΄ όλους αλλά κυρίως στον
επαίοντασυνάδελφο Νίκο από Λάρισα τον οποίο ανεπιφύλακτα σου συνέστησα
από το 2οpost μου για τη συγκεκριμένη TV θα ΄θελα κι ως επιστέγασμα των
προσπαθειώνόλων ν΄ αναφέρω τ΄ εξής :
- επειδήη TV είναι αγορασμένη τ΄ έτος 2018 όπως αναγράφεις, προσπάθησε να
βρεις τηναπόδειξη αγοράς κι εκτέλεσε τις ακόλουθες ενέργειες :
(i) στείλε e-mail στο κατ/μα (εφόσον διαθέτει ηλεκτρονική επικ/νία) μ΄επισυναπτόμενη
τη photo της απόδειξης όπου θ΄ αναγράφεις εν συντομία τ΄ ιστορικό(δηλ. ότι
ενώ παρακολουθούσες τοYOUTUBE πριν μερικές ημέρες αυτό διεκόπη καιπαρ΄ όλες
τις ενέργειες που ΄κανες - επανηλειμένα factory reset - αυτόδεν επανέρχεται ενώ
η τηλεόραση αγοράστηκε ως Smart TV - που σημαίνει ότι δέχεται όλεςτις αναβ/σεις
μέσω Internet πράγμα που αναγράφεται και στ΄ εγχειρίδιο χρήσηςτης),
(ii) τ΄e-mail αυτό προώθησέ το στ΄ Ινστιτούτο Καταναλωτή του Υπ. Εμπορίου.
- Όσοναφορά τ΄ άνοιγμα της συσκευής για να διαβάσεις το σειριακό αριθμό της
Main Board και τομοντέλο του panel θα πρότεινα να μην τ΄ επιχειρήσεις καθόσον
απαιτούνται ειδικές γνώσεις /εμπειρία και χρήση καταλλήλων εργαλείων για να μη
τραυματιστούν τα flex καλώδια πουακουμπούν σε πολλά σημεία στη περίμετρο του
γείσου του οπισθίου καλύμματος.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης