Επιστρέφω να ενημερώσω για την λύση του προβλήματος μου. Ψάχνοντας είδα παλιότερο ποστ φίλου από εδώ με το ίδιο πρόβλημα Κ η λύση ήταν να καθαρίσω μια βαλβίδα που είχε πιάσει λίπη,βάζοντας μέσα ένα καρφακι κ με ένα μαγνήτη το κουναγα για να φύγουν ολα. Άδειασα κ στον πάτο του πλυντηρίου το λεκανακι που ειναι το φλοτερ γιατί ήταν γεμάτο με νερό κ τώρα το πλυντήριο είναι σαν καινούργιο.

Η απορία μου είναι αν φώναζα έναν τεχνικό της Siemens τι θα μου έλεγε γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν αυτό που έκανα.