Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Μιχαλης
    Εγγραφή
    Oct 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    54

    Προεπιλογή

    Τελικά το έλυσα το πρόβλημα η συγκεκριμένη εστία την τάση την παίρνει στο Νο 3 της φωτο μου οποτε εβαλα το καφε στο 3 και το λευκό στο 4 και εργάζεται κανονικά η εστία
    Ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας.

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον neptuner για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    diony (27-01-20), mikemtb73 (27-01-20)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απορροφητήρας με δυο μοτέρ - αντικατάσταση
    από sdancer75 στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-12-22, 00:23
  2. [Άλλη] Αντικατάσταση εστίας 4 άκρων με εστία 3 άκρων
    από panefti στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-11-19, 11:50
  3. Αντικατάσταση αναλογικού θερμοστάτη με ψηφιακό
    από performer στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-11-19, 21:17
  4. [Siemens] Δεν αναβει το διπλο ματι της κεραμικης εστιας
    από georgeIII στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-19, 14:35
  5. [Pitsos] Ψυγειο Πιτσος
    από antkon στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-19, 20:10

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας