
Αρχικό μήνυμα από
Κυριακίδης
Το πλύσιμο στο χέρι δυσκολεύει μόνο αν τα λερωμένα πιατικά τα έχεις αφήσει πολύ χρόνο και έχουν στεγνώσει τα λίπη βρωμιές , ενώ αν πλυθούν σύντομα στο χέρι είναι παιχνιδάκι , τόσο παιχνιδάκι που ο χρόνος που θα χάσεις για να τοποθετήσεις τα πιατικά μέσα σε μια συσκευή και κατόπιν να τα βγάλεις είναι ο ίδιος με το να τα πλένεις στο χέρι.