Γεια σε ολους!!
Παλιο το θεμα, αλλα μιας και χτες εφτιαξα το δικο μου πλυντηριο (NEFF) ας σχολιασω για τις μελλοντικες βλαβες....
1. Το TNY264 ή το 266 κανουν την ιδια δουλεια (απλα το 266 ειναι πιο πολλα watt)
2. Τα "μπλε κουτακια", οι πυκνωτες, δε χαλανε ευκολα.
3. Οταν σκασει το ΤΝΥ θα καουν-βραχυκυκλωσουν και κατι διοδοι, που θα πρεπει να αλλαχτουν και αυτοι.
Στη δικη μου περιπτωση (που εχει ιδια καψιματα με τις φωτο του φιλου) ειχε βραχυκυκλωσει μια διοδος πανω απο το ΤΝΥ αναμεσα στα φιλτρα και μια διοδος κοντα στον πυκνωτη που εχει μαυρισει (ειναι πανω στη γραμμη τροφοδοσιας του διακοπτη που ανοιγει το καπακι του απορρυπαντικου).
Επισης ειχε κοπει και γραμμη επανω στην πλακετα στο σημειο του μαυρισμενου πυκνωτη που επισκευαστηκε.
Για την ιστορια η βλαβη εγινε μετα απο 7 χρονια λειτουργιας...




Απάντηση με παράθεση