Καλησπέρα ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!! Εκεί που είχα την ταινία έβαλα αυτό το μακαρόνι για υψηλές θερμοκρασίες. Βεβαία δεν εχει σφίξει όπως κάνει το θερμοσυστελλόμενο αλλά δεν νομίζω να έχει θέμα...
71096049_496708147790264_463607669102477312_n.jpg
τα καλωδια που εχω πιασει ειναι αυτα που πανε στο "Η" στο καθε ματι και στο "2" στο διπλο ματι, ειναι η "γειωση" αυτα;




Απάντηση με παράθεση