α) η αντλία παροχής φαίνεται να παίρνει νερό.
Η βαλβίδα παροχής νερού.

β) δεν εκτοξεύεται νερό μέσα στον κάδο κι ενώ ανεβαίνει η θερμοκρασία του χώρου που προφανώς σημαίνει ότι λειτουργεί η σχετική αντίσταση.
Θα έπρεπε ο κατασκευαστής σε αυτό το μοντέλο να μεριμνήσει για την πιθανότητα αυτή (τυχόν μπλοκάρισμα του μοτέρ πλύσης ) να μην συνεχίσει το πρόγραμμα μέχρι τέλους και να το διακόψει (κάτι που γίνεται σε άλλα μοντέλα με προσθήκη διακόπτη πίεσης ροής ) που το δικό σου δεν έχει .
Γενικά όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές έχουν τα καλά τους και τα στραβά τους .
Βρήκα και ένα μικρό κομμάτι σαν αφρολέξ (υπόλευκου ή κίτρινου μάλλον χρώματος) μέσα στα υγρά.
Μήπως είναι τμήμα κάποιας τσιμούχας;
Πιθανόν το αφρολέξ του διακόπτη διαρροής νερού (φλοτεροδιακόπτης ) εάν η κατάσταση του δεν είναι καλή να αντικατασταθεί .
Υπάρχει άραγε τρόπος να επέμβω στο μοτέρ για να δω αν μπορεί να περιστραφεί;
Να το λύσω εντελώς αφαιρώντας τους σωλήνες εισόδου & εξόδου του νερού;
Yes .... και αν έχεις αμφιβολίες για διαρροή νερού τσιμούχας που θα φανεί οπτικά βλέποντας στην μεριά του άξονα όπου βρίσκεται η τσιμούχα θα πρέπει να επισκευαστεί αν υπάρχει ανταλλακτικό τσιμούχας / και αν η περιέλιξη δείχνει ταλαιπωρημένη να το πας σε τεχνίτη περιελίξεων να σου δώσει την γνώμη του στο αν μπορεί να συνεχίσει να δουλεύει / αν όχι και είναι ήδη καμμένη η περιέλιξη να ρωτήσεις για εκτίμηση κόστους νέας περιέλιξης .
Τα ρίσκα μεγάλα ... αν δεν παρουσιάσει κάτι άλλο επιπλέον βλάβης .
Προς το παρόν "οικονομικό" για σένα είναι να ελευθερώσεις πρώτα το μοτέρ / να δοκιμάσεις πως λειτουργεί από εκεί και ύστερα / και αν κατά πόσο υπάρχει ή όχι διαρροή νερού / αποφασίζεις από εκεί και ύστερα κατά πόσο και με τι σιγουριά σε συμφέρει να το φτιάξεις .