Καλημέρα !!!Έχω κάνει reflow με θερμοκρασίες φούρνου 185 βαθμούς για 10-13 λεπτά ..Δουλεύει απίθανα αλλά μετά από καιρό ξαναεμφανιζει πρόβλημα..Το έχω κάνει σε λαπτοπ sony και HP..Οι 150 βαθμοί είναι πολύ χαμηλή θερμοκρασία
Καλημέρα !!!Έχω κάνει reflow με θερμοκρασίες φούρνου 185 βαθμούς για 10-13 λεπτά ..Δουλεύει απίθανα αλλά μετά από καιρό ξαναεμφανιζει πρόβλημα..Το έχω κάνει σε λαπτοπ sony και HP..Οι 150 βαθμοί είναι πολύ χαμηλή θερμοκρασία