Καλημέρα !!!Έχω κάνει reflow με θερμοκρασίες φούρνου 185 βαθμούς για 10-13 λεπτά ..Δουλεύει απίθανα αλλά μετά από καιρό ξαναεμφανιζει πρόβλημα..Το έχω κάνει σε λαπτοπ sony και HP..Οι 150 βαθμοί είναι πολύ χαμηλή θερμοκρασία