Kαλησπερα Αντωνη.Εχεις δικιο σ'αυτο που λες αλλα απ οτι εχω καταλαβει δεν ασχολουνται να τα επισκευασουν.Αυτο ειναι πανω απο 5-6 χρονια χαλασμενο και απλα δεν το εφτιαχναν η για να πω οτι μου ειπαν ειχαν φωναξει τεχνικο πιο παλια και τους ειπε οτι θελει αλλαγη η οθονη με τα πληκτρα.Αυτο ειναι γυμναστηριο σε εργασιακο χωρο για το προσωπικο οταν σχολαει.Εγω εκει ειμαι καθαριστης αλλα λογο του ''ψαχνομαι'' λιγο ριχνω καμια ματια...ουτε λεφτα ζηταω ουτε τιποτα...




Απάντηση με παράθεση