Αρχικό μήνυμα από greekengineer Φίλε μου δες κάνα βίντεο του Στρατού Γιαννουδη στο youtube θα σε βοηθήσει. Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έχω δει όλα τα βίντεο του Στράτου. Από το βίντεο με το μπόιλερ τριπλής ενέργειας πήρα ιδέες για το πως θα τοποθετήσω τα εξαρτήματα.
Όροι Χρήσης