Θα πρέπει να μετρήσεις με το ωμομετρο τα τυλίγματα ρότορα και στατορα μάλλον κάποιο είναι καμμένο και δεν μπορεί να αποκτήσει αρκετή ροπή , σκέψου μια ρόδα ποδηλάτου της δίνεις σκαμπιλια να γυρίσει , σε κάποιο σημείο της περιφέρειας σκαλωνει ,σταματάει ,δινεις σκαμπιλι ,πάλι γυρνάει...https://youtu.be/lmjFzukDhqI. Αλλά πάλι μήπως να γυρίσεις με το χέρι τον ροτορα ή τα γρανάζια στο τσοκ μήπως και σκαλωνουν ρουλμαν και γρανάζια;

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk