ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, αλλά για να ανεβάσω φώτο είναι λίγο δύσκολο γιατί η tv είναι σε τεύχη. ρώτησα για backlight γιατί μέτρησα inverter και main και μου φάνηκαν σωστά, δεν εχω μεγάλη πειρα στις tv και δεν ήμουν σίγουρος. ευχαριστω για τις απαντησεις