ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, αλλά για να ανεβάσω φώτο είναι λίγο δύσκολο γιατί η tv είναι σε τεύχη. ρώτησα για backlight γιατί μέτρησα inverter και main και μου φάνηκαν σωστά, δεν εχω μεγάλη πειρα στις tv και δεν ήμουν σίγουρος. ευχαριστω για τις απαντησεις




Απάντηση με παράθεση