Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Νικηφορος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Κατερίνη
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    Πολυ καλη προσπαθεια και ενδιαφερον που δουλευει καμπανα ακομα κ με διαφορετικης αντιστασης θερμιστορ.
    Βασικα, οταν εσυ μετρησες 10-12 10-12 kohms, ουσιαστικα δεν πηρες μετρηση απο τον χαλασμενο θερμιστορ το οποιο κ θελεις να αντικαταστησεις? Το οτι τα συνεδεσες παραλληλα εννοεις και οτι δεν τραβηξες καινουργια καλωδιωση απο τον αισθητηρα μεχρι την πλακετα του μοτερ?
    Μαλλον οι διαφοροποιησεις ειναι αμελητέες και με την βοηθεια ενος θερμομετρου υπολογιζει κανεις την διαφορα πραγματικης κ επιλεγμενης θεμροκρασιας! Τωρα οσον αφορα την καμπυλη συναρτησης που αναφερεις και τις μηδενικες διαφορες, τι να πω...το πενηνταρικακι που γλίτωσα (κοστος kit) το κανα ουζακι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tsiki76 : 25-01-19 στις 20:55

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Fanis
    Εγγραφή
    Dec 2018
    Περιοχή
    Κρήτη
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsiki76 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικα, οταν εσυ μετρησες 10-12 10-12 kohms, ουσιαστικα δεν πηρες μετρηση απο τον χαλασμενο θερμιστορ το οποιο κ θελεις να αντικαταστησεις?
    Ναι εννοώ ότι μέτρησα 10kohms στους ακροδέκτες του χαλασμένου thermistor (αφού το ξεκούμπωσα από την πλακέτα).

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsiki76 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οτι τα συνεδεσες παραλληλα εννοεις και οτι δεν τραβηξες καινουργια καλωδιωση απο τον αισθητηρα μεχρι την πλακετα του μοτερ?
    Όχι, εννοώ ότι αρχικά συνέδεσα παράλληλα τα 2 thermistors των 10kohms το καθένα, ώστε ουσιαστικά η αντίστασή τους να είναι 10/2=5 kohms.
    Έτσι το λειτούργησα με συνολική αντίσταση 5 kohms αντί των 4,7 kohms μέχρι να παραλάβω το kit.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βλαδιμηρος
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Καλησπερα σε ολους,
    εχω το μοντελο CNESF 4003 21E.Το προβλημα μου ειναι πως και η συντηρηση και η καταψυξη αρχισαν ξαφνικα να υπολειτουργουν.
    Συγκεκριμενα ενω οι ρυθμισεις τους ειναι στα 5 και -18,εχω 15 και -10.
    Το μοτερ ακουω δουλευει ασταματητα.Μερικες φορες αρχιζει να χτυπαει αλαρμ,τεσσερις συνεχεις ηχοι ενω αναβοσβηνει ταυτοχρονα και το -18.Αναβοντας το superfrost σα να μην αλλαζει κατι.
    Επισης παρατηρησα πως η αριστερη πλευρα πισω στην πλατη ειναι πολυ ζεστη,ειναι φυσιολογικο αυτο;Εχει καποια σχεση με το οτι δουλευει ασταματητα;
    Η ερωτηση μου ειναι,πως μπορω να τσεκαρω τους 4 αισθητρες που αναφερθηκαν σε καποια αναρτηση;υπαρχει καποια φωτο η οποια να υποδεικνυει ποιες φισες ειναι ποιοι αισθητηρες;
    Μετα,ποια η αντισταση που πρεπει να μετρησω;π.χ.τι πρεπει να μετρησω στους 5 και τι στους -18 βαθμους;

    Κατι ακομα,αυτο που αναφερουν οι τεχνικοι σαν "η πλατη φουσκωσε",πως μπορω να το ελεγξω οπτικα και τι σημαινει αυτο πρακτικα;

    ευχαριστω εκ των προτερων

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Επισης παρατηρησα πως η αριστερη πλευρα πισω στην πλατη ειναι πολυ ζεστη,ειναι φυσιολογικο αυτο;Εχει καποια σχεση με το οτι δουλευει ασταματητα;
    Εννοείς το μισό του condeser = Απώλειες υγρών = Αιωνία η μνήμη του .

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βλαδιμηρος
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείς το μισό του condeser = Απώλειες υγρών = Αιωνία η μνήμη του .
    Για να γινω πιο σαφης,λεγοντας πισω στην πλατη εννοω το μαυρο μεταλλικο κομματι.Αυτο που γραφεις εσυ τι σημαινει πρακτικα;Θελει καποιο συμπληρωμα υγρων;Επισης,το condenser που αναφερεις τι δουλεια ακριβως κανει;

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Σημαίνει ότι στις σωληνώσεις έχει διαρροή φρέον . (έχουν δημιουργηθεί πολλά θέματα με τα liebherr με το ίδιο πρόβλημα / μερικά μάλιστα 4 ετίας μόλις )
    Για το τι είναι το condeser
    http://www.soldatos.gr/html/contenser_en.html

    https://www.youtube.com/watch?v=h5wQoA15OnQ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 11-07-19 στις 08:44

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βλαδιμηρος
    Εγγραφή
    Jul 2019
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημαίνει ότι στις σωληνώσεις έχει διαρροή φρέον . (έχουν δημιουργηθεί πολλά θέματα με τα liebherr με το ίδιο πρόβλημα / μερικά μάλιστα 4 ετίας μόλις )
    Για το τι είναι το condeser
    http://www.soldatos.gr/html/contenser_en.html

    https://www.youtube.com/watch?v=h5wQoA15OnQ
    υπαρχει περιπτωση να μου πεις πως μπορω να ελεγξω τους 4 αισθητηρες;υπαρχει καποιο διαγραμμα οπου φαινονται ποιες φισες στην πλακετα κατω αντιστοιχουν στους αισθητηρες;τι μετρησεις αντιστασης θα πρεπει να παρω ωστε να καταλαβω αν εχει προβλημα καποιος αισθητηρας;με λιγα λογια θελω μονος μου να κανω τους ελεγχους που μπορω πριν καλεσω τεχνικο

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 14:15
  2. [Liebherr] CNesf 4003 - Διαρροή
    από vandervagos στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 13:43
  3. [Liebherr] ψυγειοκαταψυκτης Liebherr CNESF5113
    από dimco στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-12, 21:57
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-09-12, 02:56
  5. προβλημα με ψυγειοκαταψυκτη Liebherr
    από jimakosb στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-11, 10:52

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας