Αρχικό μήνυμα από draco1 Ευχαριστώ για την απάντηση θα την βγάλω από το έπιπλο να δω τι γίνετε ώστε να μην κάνω ζημιά αλλά και να έχω καλύτερη εικονα Επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα μπορείτε να μου πείτε παρακαλώ τι κάνατε?
Όροι Χρήσης