Κύριοι,
δεν πρέπει ν΄ ερίζουμε γι΄ εγγυήσεις κ.λ.π. μέρες που είναι, γιατί υπεύθυνος για την αγορά του νέου PSU είναι
ο φίλος τεχνικός του Γιάννη που έκανε την αντικατάσταση.
Τι όμως χρειάζεται να κάνει ο Γιάννης τώρα για να λύσει το πρόβλημά του, ίσως αυτό θέλει λίγο συζήτηση.
Πρώτα ας κοιτάξει στο πίσω μέρος της συσκευής τ΄ αυτοκόλλητο πινακάκι και να μας γράψει στοιχεία όπως Chassis, Serial Number
κι ότι άλλο κρίνει απαραίτητο, μήπως κάποιος συνάδελφος βρει στο Διαδίκτυο ή διαθέτει το Service Manual να του το στείλει.
Αν φωτίσει μ΄ ένα φακό στο πάνω μέρος του panel σε σκοτεινό περιβάλλον μπορεί να δει αν ανάβουν τα LED του Backlight, και σε περίπτωση
που δεν αχνοφαίνεται εικόνα ανοίγοντας τ΄ οπίσθιο καπάκι με τη συσκευή εκτός πρίζας μπορεί να διαβάσει σ΄ αυτόκόλλητο πάνω στο μεταλλικό
πλαίσιο του panel, τον τύπο του για ν΄ αναζητήσει τις λεντοταινίες από τ΄ εμπόριο είτε μέσω GOOGLE είτε από καταστήματα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
ΕΞΑΡΤ/ΤΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ, π.χ. από τον ΓΚΑΓΚΑ τον ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ, τηλ/να : 2108320208, 2108325034.
Άλλωστε το τύπο του panel μπορεί να τον αναγράφει και τ΄ αυτοκόλλητο στ΄ οπίσθιο καπάκι της τηλεόρασής του και να μην χρειαστεί αυτό να
ξεβιδωθεί για να κοιτάξει στ΄ εσωτερικό της.
Για το τροφοδοτικό τώρα μου είχαν πει κι εμένα στο κατ/μα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ του Χαρίτωνα του Βασιλειάδη στη Καλλιθέα ότι για τις VESTEL παίζει
ρόλο ο οκταψήφιος αριθμός μετά το τύπο του τροφ/κού #IPS....# που αρχίζει από 23...... και ναι μεν το πωλούν μισή τιμή ακριβότερα απ΄ ότι το
βρίσκουμε στ΄ e-bay αλλά τουλάχιστον έχουμε το σημείο που θα μπορέσουμε ν΄ αναζητήσουμε κάποια ευθύνη αν μας χαλάσει.
Τέλος όσον αφορά το λογισμικό αυτό βάσει του Serial Number μπορεί να ψαχθεί στο Τούρκικο site της VESTEL.
Εύχομαι σ΄ όλους ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ μ΄ ΥΓΕΙΑ κι έντονη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση