Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    ιωαννης
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    πεντελη
    Μηνύματα
    61

    Προεπιλογή δεν δουλευει το subwoofer

    Αν και κάπως αργά απαντώ στο συγκεκριμένο,τελικά μετά από 4 επισκέψεις σε 2 εξουσιοδοτημένα και σε 2 ανεξάρτητους ηλεκτρονικούς και αφού ανέβασα Αθήνα το μηχάνημα μιας και Ηράκλειο δεν βρήκα άκρη αποφάσισα να το ανοίξω εγώ να δώ τι στο καλό γίνεται.
    Τελικά με πολλά νεύρα αντιλήφθηκα ότι ήταν καμμένη η κυλινδρική ασφάλεια κόστους 1 ευρώ η δεκάδα....
    Την άλλαξα και εδώ και 2 χρόνια σχεδόν λειτουργεί απροβλημάτιστα...




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον johnpats για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (03-12-18)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Indesit] Δεν δουλευει
    από akis001 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-15, 23:07
  2. [Φορητός Η/Υ] δεν δουλευει ο ανεμηστηρας
    από katmadas στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-12-14, 14:17
  3. [Φορητός Η/Υ] Acer One-Δεν δουλευει καθόλου
    από olorin στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-14, 00:23
  4. [Κλιματιστικό Kelvinator] δεν δουλευει η ψυξη
    από dimitrisdimas στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-07-13, 08:33
  5. [Whirlpool] δεν δουλευει η συντηρηση
    από dimitrisdimas στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-07-13, 22:04

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας