Τα 3,5 Α για κανονική λειτουργία είναι πολλά πέρα από τα 5 Α της εκκίνησης. Οπότε η γνωμάτευση σωστή.Μόλις έβαζε την μπρίζα τραβούσε 5 αμπερ και μετά απο 2-3 δευτερόλεπτα έπεφτε στα 3,5 αμπέρ. Από εκεί έβγαλε το συμπέρασμα.
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνω. Αναφέρεσαι στο ίδιο μοτέρ που τραβάει τα 3,5 Α στην κανονική λειτουργία ? .Αλλά το ψυγείο στο λίγο χρόνο που έβαζε την μπρίζα έκανε ψύξη.
Έτσι αμφιβάλω αν φταίει ο κομπρέσορας