Καλησπέρα και πάλι tipos , μετά από δύο βδομάδες παρακολούθησης παρατηρώ πως το πλυντήριο δουλεύει κανονικά σε όλα τα προγράμματα και χωρίς σημαντικές αποκλίσεις από τους χρόνους που δίνει το η εταιρία στο βιβλιαράκι.
Μόνη παραφωνία κάποιες σταγόνες που χάνει και δε μπορώ να βρω από που.
Εννοείτε πως το παρακολουθώ χωρίς να έχω βάλει τα καπάκια περιμετρικά. όμως δε μπορώ να βρω από που χάνει.Ίσως πρέπει να το βάλω πάνω σε τέσσερα τούβλα μήπως καταφέρω και δω κάτι καλύτερα. Βρήκα μόνο ένα σημείο (από τα πολλά) που δακρύζει από την άκρη από ένα λεπτό λαστιχάκι το οποίο δεν έχει σφικτήρα.Να του βάλω λίγο σιλικόνη ;
tipos με το καμένο πηνίο δεν κατάλαβα τελικά αξίζει να το αλλάξω ή δεν επηρεάζει καθόλου το πρόγραμμα ;
Σε ρωτάω γιατί απο ότι μου είπες το κόκκινο είναι για την αφαλάτωση , αλλά εγώ δεν βάζω ποτέ αλάτι.
Αν θές πάντως και μπορείς δώσε μου τον κωδικό του για να το ψάξω για τιμές ή κάποιο link από μαγαζί ανταλλακτικών.