στις πολλές στροφές δλδ, δεν ακούγεται καθόλου ο θόρυβος και δουλεύει απροβλημάτιστα.
\
Αυτό αν είναι θα είναι ρουλεμάν.
υγ: Υπάρχει μήπως καμία εκτίμηση για το κόστος της παραπάνω εργασίας (κεντράρισμα μοτέρ);
Μοτέρ έχω κεντράρει και η υπόθεση είναι σωστό χτύπημα στην σωστή μεριά με μεσαία βαριοπούλα , δηλ κόστος μια μπύρα που λέει ο λόγος , εκτός και πέσεις σε κανέναν "αλκοολικό".
Δοκίμασε αρχικά να δεις αν με χειροκίνητο γύρισμα του ρότορα ακούς τίποτα περίεργο , αν ναι κοίταξε που χτυπήθηκε και η βαριοπούλα θα το διορθώσει χτυπώντας ακριβώς στην απέναντι πλευρά και στο ίδιο ύψος.