Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Καταρχην περαστικα εμπλεξες με ασχετο για να μην πω κατι χειροτερο.
    Το πρωτο και πιο σοβαρο ειναι οτι εχει βαλει πολλα υγρα πραγμα που εσυ δεν μπορεις να διορθωσεις.Τα υγρα μπαινουν με ζυγαρια ή με ογκομετρητη,πραγμα που ο τεχνικος που ηρθε ειμαι σηγουρος δεν ειχε και τα εβαλε στην τυχη.
    Τωρα για την συνδεσμολογια στα μοτερ και στον θερμοστατη δεν μπορω να πω αν εχει γινει λαθος γιατι δεν το βλεπω.
    Τα μοτερ τωρα εφοσον δουλευουν συνεχεια σηγουρα δεν τα σωζει το θερμικο που εχουν απο την προωρη φθορα.
    Για αρχη αν θελεις ανεβασε καθαρες φωτο απο τις συνδεσμολογιες και των δυο μοτερ και επισης απο τους θερμοστατες ωστε να δουμε βαση των χρωματων που εχουν τα καλοωδια αν μπηκαν σωστα.
    Καλο κουραγιο.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Jun 2018
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Φιλέ Σάκη καταρχάς να σε ευχαριστήσω για την απάντηση σου και να ζητήσω συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση μου (λόγο δουλείας ούτε τον υπολογιστή δεν προλάβαινα να ανοίξω)

    θα προσπαθήσω με την πρώτη ευκαιρεία να βγάλω φωτογραφίες γιατί πίσω στα μοτέρ έχει κάτι καπάκια τα οποία δεν φαίνεται να μπαινοβγαίνουν ιδιαίτερα εύκολα για να το κάνω τέτοια ώρα.
    ωστόσο όταν αντικατέστησα τον θερμοστάτη είχα κάνει ένα διάγραμμα με την καλωδίωση που είχε το ψυγείο στο πάνω μέρος με τους θερμοστάτες (μήπως καταλάβω κάτι..αλλα δε...)το οποίο θα σου παραθέσω μήπως από αυτό και μόνο μπορείς να καταλάβεις κάτι αλλιώς θα ανεβάσω και τις φωτογραφίες απο τα μοτερ με την πρώτη ευκαιρία για να έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα.

    Σε ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια και τον ενδιαφέρων σου!

    επειδή δεν είχα σωστά χρώματα το κίτρινο(χρώμα) είναι άσπρο(καλώδιο) και το ρόζ(χρώμα) είναι γκρί(καλώδιο)

    επίσης ο παλίος θερμοστάτης(της συντήρησης) δεν είχε πηνίο νούμερο 6 μονο 3 και 4

    επίσης σύμφωνα με το διάγραμμα του θερμοστάτη που είχα παραθέση στο πρώτο ποστ με το κιτρινο(χρώμα) γκρι(καλώδιο) στο 3 και το κόκκινο στο 6 οταν γύρναγα τον διακόπτη το μοτέρ έκλεινε..βέβαία φανταζομαι ότι έιναι λογικό γιατί έχει on off διακόπτη. απλά είπα να το αναφέρω.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  3. #3
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Στον θερμοστάτη της συντήρησης επειδή έχει 2 καλώδια θα τα βάλεις στις επαφές 6-4. Από την επαφή 4 φεύγει η εντολή για πάρει μπρος το μοτέρ. Επειδή ανέφερες ότι δεν ήξερε ο τεχνικός την συνδεσμολογία του μοτέρ θέλω να δω τι έκανε μήπως και έκανε κάποιο λάθος.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Πρίν κανα μήνα κάηκε και το μοτέρ της συντήρησης το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα του "τεχνικου" κάηκε γιατί είχε κολήσει ο θερμοστάτης,
    Έχει ενδιαφέρον να αναφέρεις τα συμπτώματα πριν την βλάβη (δηλαδή τις δικές σου παρατηρήσεις όσο αφορά θερμοκρασίες θαλάμων είτε συντήρησης είτε κατάψυξης ) . Ερωτώ για την συντήρηση τι παρατήρησες ως προς θερμοκρασίες . (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). Καθόλου? πολύ ψύξη? τι?

  5. #5
    Το avatar του χρήστη νεκταριοος
    Μέλος
    Όνομα
    Νεκταριος
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    ΑΙΓΙΝΑ
    Μηνύματα
    348

    Προεπιλογή

    [QUOTE= (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). κλεω

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Jun 2018
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    Έχει ενδιαφέρον να αναφέρεις τα συμπτώματα πριν την βλάβη (δηλαδή τις δικές σου παρατηρήσεις όσο αφορά θερμοκρασίες θαλάμων είτε συντήρησης είτε κατάψυξης ) . Ερωτώ για την συντήρηση τι παρατήρησες ως προς θερμοκρασίες . (πριν το ξεκοιλιάσει ο χασάπης ). Καθόλου? πολύ ψύξη? τι?
    ξεκίνησε να μαζεύει πάγο η πλάτη και μετά απο κάμποσες μέρες καπουτ.

    Στον θερμοστάτη της συντήρησης επειδή έχει 2 καλώδια θα τα βάλεις στις επαφές 6-4. Από την επαφή 4 φεύγει η εντολή για πάρει μπρος το μοτέρ. Επειδή ανέφερες ότι δεν ήξερε ο τεχνικός την συνδεσμολογία του μοτέρ θέλω να δω τι έκανε μήπως και έκανε κάποιο λάθος.
    φιλε Σακη έκανα αυτό το οποίο μου είπες αλλά δουλεύει μόνο σαν διακοπτης δηλαδή προς στο 0 κάνει ενα μηχανικό κλικ και κλείνει, και απο την αλλή μερια οντας κλειστός κάνει μηχανικό κλίκ και παιρνει μπρος.. και πάλι όμως δεν κόβει ποτέ το μοτερ καθως Screenshot_1.pngτο 4-6 αφορα τον auxiliary switch που φαντάζομαι ειναι αυτος ο "μηχανικος διακοπτης" που έχει ο θερμοστάτης.

    σας παραθέτω τώρα τις φωτογραφίες απο τα μοτέρ για την συντήρηση σε αυτό το μήνημα και για την καταψυξη στο επόμενο γιατι δεν με αφήνει ολες σε ένα.

    IMG_20180625_201520.jpgIMG_20180625_201535.jpgIMG_20180625_202728.jpgIMG_20180625_202721.jpgIMG_20180625_202716.jpg

    (παρακαλώ μην ποστάρετε πριν δείτε επόμενο δικό μου πόστ ακριβώς απο κάτω για να υπάρξει μια σύνεχεια στο ποστ)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chriskorombos : 25-06-18 στις 21:34

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Jun 2018
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    12

    Προεπιλογή

    συνεχίζω με τις φωτογραφίες απο το μοτερ τις κατάψυξης

    IMG_20180625_202644.jpgIMG_20180625_202618.jpgIMG_20180625_202553.jpgIMG_20180625_202516.jpg


    και το διαγραμματάκι μου άλλη μια φορά

    Screenshot_3.jpgScreenshot_4.jpg

    τα καλώδια με τις βούλες έρχονται απο τα μοτερ

    και σαν μια επανάληψη του προβλήματος


    Βασικο: ο θερμοστάτης της συντήρησης δεν κόβει ποτε!
    η πλάτη του ψυγείου γεμίζει πάγο
    το σωληνακι απο το μοτερ πίανει συνέχεια πάγο

    Δευτερευον: το μοτερ της καταψυξης συνέχεια ζεματάει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chriskorombos : 25-06-18 στις 21:39

  8. #8
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.508

    Προεπιλογή

    Αν και πολυ τσαπατσουλικα τα καλωδια ειναι στις σωστες θεσεις.Πιστευω οτι το προβλημα ειναι ψυκτικο και στους δυο θαλαμους.Στην καταψυξη ισως να εβαλε λιγοτερο υγρο με αποτελεσμα να ζοριζεται να κατεβασει ψυξη με επακολουθο το πολυ ζεστο μοτερ και στη συντηρηση εχει βαλει πολυ υγρο.Το πολυ υγρο δεν σημαινει οτι θα δουλεψει καλυτερα το ψυγειο,δεν ειναι χαζος ο κατασκευαστης οταν λεει οτι θελει για παραδειγμα 60 γραμαρια και οχι 80 ή 100.

Παρόμοια Θέματα

  1. [Whirlpool] προβλημα δεν σταματαει να στιβει
    από electricalgian στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-10-15, 19:36
  2. [Pitsos] Προβλημα σε ψυγειο No-Frost Pitsos
    από kris14 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-11-14, 16:07
  3. [Pitsos] Ψυγειο Pitsos no-frost προβλημα στη συντηρηση
    από athos231 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-14, 20:15
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-14, 19:01
  5. [Pitsos] Προβλημα παγου σε ψυγειο No-Frost Pitsos P1KCS3703D/01
    από PanagiotisHlektrlogos στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-04-13, 16:23

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας