Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη tasulis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλα καταλαβες.Στο καινουργιο καπακι μπαινουν και οι δυο αισθητηρες.Βγαζοντας το παλιο καπακι θα δεις την τρυπα που περναει το καλωδιο του αισθητηρα χωρου,απο εκει θα βγει και το καλωδιο του δευτερου αισθητηρα και θα κατεβει μεχρι την πλακετα που βρισκεται μεσα στο πλαστικο κουτι δεξια του μοτερ.Η φυσα που θα βγαλεις εχει την ιδια πρασινη γραμμη που εχει και η καινουργια,ετσι θα καταλαβεις ποια φυσα θα ακυρωσεις.Οσο για το δευτερο ερωτημα και τα τεσσερα αισθητηρια του ψυγειου εχουν τα ιδια χαρακτιριστικα,μονο το χρωμα αλαζει ωστε να ξεχωριζουμε πιο αισθητηριο παει που επανω στην πλακετα.Οι φυσες των αισθητηριων βρισκονται στην εσωτερικη πλευρα της πλακετας οποτε θα χρειαστει να την βγαλεις εντελως εξω απο το κουτι.Στο κιτ εχει και τις σχετικες οδηγιες τοποθετησης.
    Δεν γινεται να βγαλουμε τον παλιο αισθήτηρα και να περάσουμε εναν καινουργιο μεχρι κατω στην πλακέτα??

  2. #2
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasulis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν γινεται να βγαλουμε τον παλιο αισθήτηρα και να περάσουμε εναν καινουργιο μεχρι κατω στην πλακέτα??
    Σε μοντελα με εσωτερικο στοιχειο δεν αξιζει να μπεις στην περιπετεια να σκαβεις την μονωση για να τον αλαξεις.Αφου σου δινει την επιλογη να βαλεις κιτ επισκευης γιατι να μην το κανεις οπως σου λεει ο κατασκευαστης?

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον tipos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    UNICUM (05-07-18)

  4. #3
    Το avatar του χρήστη tasulis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Εχω σχετικα το ιδιο προβλημα με το συγκεκριμενο ψυγειο.Εμενα η ψυξη στην συντήρηση δεν κατεβαινει στους 3-5 βαθμους, οποτε το βραζεις το αυγο. Παρηγγειλα το γνησιο ανταλλακτικο , ηρθε σε μερικες ωρες αλλα δυστηχως η συντηρηση μου δε λεει να παρει μπρος. Μηπως εχετε καμια ιδεα τι μπορει ΑΛΛΟ να φταιει?? Να παραθεσω οτι παρατηρω οτι το μοτερ λειτουργει συνεχομενα και το εξωτερικο μεταλλικο κέλυφος ειναι απιστευτα ζεστο απο το πρωι που το εβαλα στην πριζα. Να πω και κατι τελευταιο, μολις εκανα ολατα τεστ που βρηκα απο το κρυφο μενου που εχει και δεν δειχνει κατι στραβο.
    Σας παρακαλω μια βοηθεια
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasulis : 09-06-18 στις 20:55

  5. #4
    Το avatar του χρήστη tasulis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τάσος
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Πριν λιγο ηρθε τεχνικος. Διάγνωση.......... φουσκωσε η πλατη του λεει για πεταμα λεει. Αναρωτιεμαι πως ειναι δυνατον να συμβαινει αυτο ετσι στα ξαφνικα.

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 14:15
  2. [Liebherr] CNesf 4003 - Διαρροή
    από vandervagos στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 13:43
  3. [Liebherr] ψυγειοκαταψυκτης Liebherr CNESF5113
    από dimco στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-12, 21:57
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-09-12, 02:56
  5. προβλημα με ψυγειοκαταψυκτη Liebherr
    από jimakosb στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-11, 10:52

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας