Λοιπόν τα ηχειάκια τοποθετήθηκαν και το αποτέλεσμα είναι ότι από 30-35% που ήταν η ποιότητα του ήχου (με πολύ βράχνιασμα όπως ανέφερα και πρν και σχεδόν ακατάληπτα) τώρα πήγε στο 85-90%. Εντάξει δεν είναι τέλειος ο ήχος πλέον και σε μεγάλη ένταση παρουσιάζει πάλι μια ελαφρά παραμόρφωση, αλλά σε μέτριες εντάσεις παίζει μια χαρά για μια low-end TV. Θα τα αφήσω έτσι όσο αντέξουν λοιπόν και αν ξανασκιστούν τότε πάω πλέον για ένα set καινούργια από Samsung..Σας ευχαριστώ όλους..




Απάντηση με παράθεση