ευχαριστω παιδια, τελικα και οι 2 ειχατε δικιο...
ηρθε ενας φιλος και το λυσαμε...
ουσιαστικα το πολυ νερο εβγαινε απο την υπερχειλιση του συρταριου που ηταν στην πισω μερια του πλυντηριου και το εβγαζε την ωρα που επαιρνε το νερο απο την παροχη...απλα αυτο εγλειφε και φαινοταν μετα κατω απο το πλυντηριο...αυτο ηταν το 1-1,5 ποτηρι νερου...
το υπολοιπο νερο που δακρυζε κατω απο το συρταρι γινοταν για τον ιδιο λογο αφου οταν εριχνε εκει νερο για να ξεπλυνει το απορρυπαντικο, επειδη δεν ειχε σηκωθει ελαφρως απο τα μπροστα ποδαρακια το πλυντηριο ειχε σαν αποτελεσμα να λιμναζει νερο μεσα στο συρταρι και με τους κραδασμους της πλυσης να βγαινει δακρυζοντας απο μπροστα...
ηταν βουλωμενος με υπολειμματα απορρυπαντικου και αλατων ο σωληνας που πηγαινε απο την παροχη και τις βανες στον καδο με αποτελεσμα να παιρνει πολυ αργα το νερο ο καδος και σε συνδυασμο με το συρταρι του απορρυπαντικου και την μεγαλη πιεση του νερου να τα βγαζει τα νερα απο 2 σημεια, απο το σωληνακι της υπερχειλισης και κατω απο το συρταρι...
σκεφτειτε οτι αφου το καθαρισαμε απο ολη την βρωμια, βαλαμε πλυση χωρις απορρυπαντικο και εβγαλε σαπουναδα ο καδος...
τελος καλο, ολα καλα και ελπιζω να μην ξανασυμβει...