Παράθεση Αρχικό μήνυμα από peris! Εμφάνιση μηνυμάτων
με ενα χτυπηματακι στην προσοψη επανερχεται και δουλευει κανονικα..υπαρχει περιπτωση να φταιει το ματι υπερυθρων??..
το ματακι δεν φταιει.
Δες για ψυχρες κολλησεις στο ματακι ή γυρω του (πιθανά τροφοδοτείται μέσω RC φίλτρου) και μετρα αν pηγαινoυν τα 5V και εκεί.
Αν μπορείς μέτρα και τη συχνότητα ταλάντωσης στο τηλεχειριστήριο , μήπως από τα πεσίματα ή λόγω γήρανσης των κεραμικών πυκνωτών, έχει μεταβληθεί.