SH 18APO
SH 18APO
Καταρχάς δεν ενδείκνυται να κολλάμε τις χαλκοσωλήνες στα κλιματιστικά .
Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει κάνει ο μάστορας αν τα χει κάνει όλα σωστά και μελετημένα αλλά αν το πρόβλημα είναι ότι χάνει το φρέον τότε θα πρέπει να γίνει πρεσάρισμα με άζωτο. Να ελεγχθεί τόσο η εγκατάσταση (σωληνώσεις) όσο και το μέσα αλλά και το έξω μηχάνημα για πιθανή πτώση πίεσης . Να πρεσάρει και ανα φήσει μανόμετρα επάνω για τουλάχιστον 24 ώρες για να δεί αν θα υπάρξει πτώση πίεσης . Αυτός είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος (αλλά και χρονοβόρος)
Μήπως να φέρεις και έναν άλλο μάστορα ;;
2 φορες κολλησε μαστορας την χαλκοσωληνα στην εξωτερικη μοναδαΠου κόλλησε ? σωλήνα έξω από την μονάδα ? ή μέσα? τι κόλλησε? σε ποιο σημείο.πάντα βλέπω λάδια στο κατω μέρος του κουτιου της εξωτερικης μοναδας εκει που είναι ακριβώς το μοτερ
Για να προσπάθησε 2 φορές δείχνει μια απειρία . Γιατί το κόλλησε ? επιβεβαίωσε διαρροή? την είδε?