Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια στον Ηλία για την ανάλυση του θέματος.
Εγώ τώρα με το δικό μου πλυντήριο πιάτων, ενώ άλλαξα όλο το σετ στεγανοποίησης, όπως φενεται κάτι δεν πήγαινε καλά και βλέπω νερά κάτω από το μοτέρ. Μήπως υπάρχει και κάτι ακόμα που δεν άλλαξα;;
Υ.Γ. Πήρα ότι βλέπουμε στην εικόνα που έχει αναρτηθεί από τον Ηλία. Δηλαδή τσιμούχα κεραμική λάστιχο στεγανοποίησης και φτερωτή.