Το φρένο συνήθως είναι μεταλλικός κύλινδρος μπροστά από το σαμάν που περιέχει μπίλιες. Μπαίνει ο άξονας από το μοτέρ και βγαίνει προς το τσοκ. Όταν η κίνηση δίνεται από το μοτέρ οι μπίλιες μαζεύονται στο κέντρο και δεν φρενάρουν. Όταν δίνεται από το τσοκ πάνε στην περιφέρεια και φρενάρουν. Θέλει λίγο λάδι, όχι γράσο για να κινούνται ελευθέρα. Μπορεί να έχουν κολλήσει στο κέντρο και γι’ αυτό δεν φρενάρει.