τάση ονομάζουμε τη διαφορά δυναμικού ανάμεσα σε ΔΥΟ σημεία.
Εσύ μάλλον μετράς με τον ένα ακροδέκτη στη γείωση της πρίζας (κιτρινοπράσινο καλώδιο) οπότε έχεις άσχετες μετρήσεις λόγω των Y πυκνωτών (115V). Ξέρεις ότι είναι επικίνδυνο και για σενα και για την πλακετα να μετράς με σηκωμένη ασφάλεια;
Τι είναι το κεφάλι των πυκνωτών; το περίβλημα;
Φτιάξε τις κολλήσεις και μετά αν δεν έχεις κάνει ζημιά στην πλακέτα με τις μετρήσεις υπό τάση, μπορεί και να δουλέψει.
Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν συγχωρούν στιγμιαία βραχυκυκλώματα, σαν μερικέςς απλές ηλεκτρικές συσκευές.





Απάντηση με παράθεση