Παράθεση Αρχικό μήνυμα από messinios Εμφάνιση μηνυμάτων
Πόσο λογικο είναι στο κεφαλι των πυκνωτών να έχω 119V?
Στον μετασχηματιστή να έχω 220V και στις άλλες δύο 0?
κάτω απο την μεγάλη αντίσταση έχω 119 volt ενω στην αντίσταση πάει κανονικά 220.
Γενικά μετά απο ένα σημείο στην πλακέτα εχω 119v......λογικό?
τάση ονομάζουμε τη διαφορά δυναμικού ανάμεσα σε ΔΥΟ σημεία.
Εσύ μάλλον μετράς με τον ένα ακροδέκτη στη γείωση της πρίζας (κιτρινοπράσινο καλώδιο) οπότε έχεις άσχετες μετρήσεις λόγω των Y πυκνωτών (115V). Ξέρεις ότι είναι επικίνδυνο και για σενα και για την πλακετα να μετράς με σηκωμένη ασφάλεια;

Τι είναι το κεφάλι των πυκνωτών; το περίβλημα;

Φτιάξε τις κολλήσεις και μετά αν δεν έχεις κάνει ζημιά στην πλακέτα με τις μετρήσεις υπό τάση, μπορεί και να δουλέψει.
Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν συγχωρούν στιγμιαία βραχυκυκλώματα, σαν μερικέςς απλές ηλεκτρικές συσκευές.