Αν έχω διαρροή θα πάψει να λειτουργεί το υδραυλικό σύστημα και θα το καταλάβουμε αλλιώς ...
Διάφοροι αισθητήρες πίεσης υπάρχουν αλλά δεν τους δίνουν σημασία οπότε ήθελα κάτι με οπτικοακουστική ένδειξη - ίσως να ρίχνει και καρπαζιά.
Η αρχική ιδέα ήταν να βάλω επιτηρητή έντασης. Κάτι σαν αυτό που προτάθηκε σε προηγούμενο post θα κάνει δουλειά.
Θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω.




Απάντηση με παράθεση