Λοιπον εφτασα στο μοτερ της κεντρικης αντλιας, ειχε σημαδια απο ξεραμενες βρωμιες και αλατα μεταξυ μοτερ και σαλιγγαρου αντλιας στο κατω μερος.
Μεσα στην φτερωτη ειχε πλαστικα, χαρτια, γυαλια, μονο γατες δεν ειχαν γεννησει μεσα, το σαλιγγαρι χωριζει ευκολα εαν βρεις την ασφαλεια που το ασφαλιζει και την πατησεις στρεφοντας το σαλιγγαρι οπως περιεγραψε ο Πετρος η δε φτερωτη βγαινει σταθεροποιοτας τον ροτορα του μοτερ απο την πισω μερια με ενα κατσαβιδι και στρεφοντας την φτερωτη του μοτερ ξεβιδωνοντας την και τσουπ φτανεις στην τσιμουχα σαλιγγαρου και πισω απο το πισω ασπρο κελυφος εχει και αλλη μια φλατζα η τσιμουχα στον αξονα αυτα για καποιον που θα παθει αναλογη ζημια να ξερει.
το πιο δυσκολο ειναι οι συνδεσμολογιες απο τα καλωδια που "ελευθερωνεις" να τα θυμασε στο δεσιμο εγω εβγαλα φωτο σε καθε ενα και σημειωσα με μαρκαδορο και το προτεινω σε οποιον το προσπαθησει.
παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχουν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..
...ι







Απάντηση με παράθεση