Το φλοτέρ ίσως είναι κάπως έτσι: http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=26567
Ή όπως σε αυτή τη φωτό: http://www.howtofixit.gr/forum/attac...0&d=1378759550
Το φλοτέρ ίσως είναι κάπως έτσι: http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=26567
Ή όπως σε αυτή τη φωτό: http://www.howtofixit.gr/forum/attac...0&d=1378759550
You only live twice.
Ελυσα το αριστερο πανελ βρηκα το φλοτερ με τον κοκκινο αξονα οπως 2φωτο το επαιξα πανω κατω με οn το πλυντηριο και η αντλια δεν σταματαγε ,ο οριακος διακοπτης οκ με πολυμετρο,ωσπου γυρισα το πλυντηριο στο πλαι και "ξερασε" νερα απο τον πατο του στην επαναφορα στην θεση του δουλεψε.Εχω διαροηπαει καπου το μυαλο σε καμια φλατζα, αντλια,οring, βαλβιδα εισαγωγης ? Λογικα εκει που χανει θα εχει ξερασει αλατα και βρωμια για να το εντοπισω?
Να λυσω απο κατω ?θα με φαει η γυναικα με την γκρινια
το εβαλα τωρα στους 70C με σοδα να καθαρισει αλλα δεν βλεπω να σωνεται
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos16 : 04-01-18 στις 23:42
Αν η διαρροή είναι στο μεγάλο μοτέρ της αντλίας πλύσης θα δεις άλατα στον άξονα του μοτέρ .στην επαναφορα στην θεση του δουλεψε.Εχω διαροηπαει καπου το μυαλο σε καμια φλατζα, αντλια,οring, βαλβιδα εισαγωγης ? Λογικα εκει που χανει θα εχει ξερασει αλατα και βρωμια για να το εντοπισω?
Αυτό βρίσκεται από την άλλη μεριά του φλοτέρ ασφαλείας .
Με έναν φακό και με προσεκτική παρατήρηση μπορεί και να δεις ζωντανά την ώρα που τρέχει.
Αναλυτικά βίντεο μπορείς να δεις αν κάνεις αναζήτηση στου Youtube " Bosch dishwasher change pump seal ".
Ωραιος..οποτε λυνω απο δεξια και κοιτω εαν ειναι αυτη η βλαβη περνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?η περνω καινουργιο κομπλε (αμαν)?
Ανάλογα τα μοντέλα έχουν και τα διαθέσιμα κιτπερνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-B...-/300946235092
Το μοτέρ είναι ενιαίο μαζί μοτέρ και σαλίγκαρο που περιέχει την φτερωτή και τον άξονα , αυτό βγαίνει όλο μαζί , και μετά διαχωρίζεις τον σαλίγκαρο με το μοτέρ για να μπορέσεις να αλλάξεις το κιτ με τις τσιμούχες . Ο σαλίγκαρος μπορεί να βγει με μισή περιστροφή (αν δεν έχει βίδες ) και αφού απασφαλίσεις κάποιο δόντι που το σφραγίζει . (που σφραγίζει από την απαραίτητη μισή περιστροφή).η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?
Πρώτα βλέπεις αν φταίει η τσιμούχα
κατόπιν ή ρωτάς για το μοντέλο σου αν υπάρχει κιτ ή το βγάζεις πρώτα το μοτέρ για να δεις αν μπορείς να φτάσεις μέχρι την τσιμούχα και δεις ότι μπορείς να ακολουθήσεις την αντίστροφη συναρμολόγηση προτού πάρεις το κιτ . Πάντως δύσκολα .
Πετρο σε ευχαριστω καθως τον Παναγιωτη κ Βασιλη πιο πανω, ενα τελευταιο εαν χρειαστει να φτασω ως εκει , στην τσιμουχα ,η φτερωτη ειναιι σφηνωτη βγανει με το χερι η με εξολκεα η εχει κατι περιεργο, βιδωτη ,σφηνα κτλ?
Λοιπον εφτασα στο μοτερ της κεντρικης αντλιας, ειχε σημαδια απο ξεραμενες βρωμιες και αλατα μεταξυ μοτερ και σαλιγγαρου αντλιας στο κατω μερος.
Μεσα στην φτερωτη ειχε πλαστικα, χαρτια, γυαλια, μονο γατες δεν ειχαν γεννησει μεσα, το σαλιγγαρι χωριζει ευκολα εαν βρεις την ασφαλεια που το ασφαλιζει και την πατησεις στρεφοντας το σαλιγγαρι οπως περιεγραψε ο Πετρος η δε φτερωτη βγαινει σταθεροποιοτας τον ροτορα του μοτερ απο την πισω μερια με ενα κατσαβιδι και στρεφοντας την φτερωτη του μοτερ ξεβιδωνοντας την και τσουπ φτανεις στην τσιμουχα σαλιγγαρου και πισω απο το πισω ασπρο κελυφος εχει και αλλη μια φλατζα η τσιμουχα στον αξονα αυτα για καποιον που θα παθει αναλογη ζημια να ξερει.
το πιο δυσκολο ειναι οι συνδεσμολογιες απο τα καλωδια που "ελευθερωνεις" να τα θυμασε στο δεσιμο εγω εβγαλα φωτο σε καθε ενα και σημειωσα με μαρκαδορο και το προτεινω σε οποιον το προσπαθησει.
παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχουν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..
...ι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos16 : 08-01-18 στις 00:37