Το καλωδιο που εκοψες του διακοπτη,αν εχει ρευμα,βαλτο στο L εισοδου της συσκευης.Στο Ν εισοδου,εναν ουδετερο απ τον πινακα αυτονομιας.
Το L εξοδου της συσκευης βαλτο στο άλλο κομματι του καλωδίου που εκοψες.

Καλη Πρωτοχρονιά σε ολους.