Τελικα βρηκα ενα τροφοδοτικο με τα ιδια πιν απο ενα μαγαζι 12v 6α.To εβαλα αναψε το λαμπακι το πρασινο αλλα δεν ειχα εικονα.Θα το ανοιξω και θα βγαλω φωτο απο μεσα μηπως καταφερετε να εντοπισετε το προβλημα και με βοηθησετε να το επισκευασω