Είδες πόσο απλό ήταν (για αυτό και ζήτησα τις διευκρινίσεις).
Όπως το έκανες (αν κατάλαβα καλά, κόβοντας και χρησιμοποιώντας το βύσμα από το καλώδιο αρσενικό - αρσενικό που είχες) κατάφερες να ακούς κανονικά και από τα δυο ηχεία,όμως το σωστότερο και καλύτερο είναι να αγοράσεις καινούργιο βύσμα και να το συνδέσεις - κολλήσεις σωστά με το καλώδιο.