Η αλήθεια είναι ότι (ορθώς όπως έδειξε η ιστορία) το φοβήθηκα αυτό το σενάριο, και βλακεία μου που δεν το έγραψα σαφώς. Το γράφω τώρα όμως για όποιον άλλον ενδεχομένως διαβάσει αυτό το νήμα. Για να ξαναπεράσουμε drivers, ΠΡΩΤΑ απεγκαθιστούμε τη συσκευή από το Device Manager ...