Ναί, όντως λειτουργούν άνευ πυκνωτών συνδεδεμένων ΕΝ ΣΕΙΡΑ με τη γραμμή των 230V~ της παροχής για λόγους περιορισμού ρεύματος / πτώσης τάσεως, και που αν ήταν πεσμένοι ή έλειπαν το κύκλωμα θα είχε πρόβλημα ή δεν θα δούλευε καθόλου. Οι πυκνωτές X2 στα παλμοτροφοδοτικά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στα φίλτρα τους (στην είσοδο των 230V~, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ στα 230V~) και το τροφοδοτικό θα λειτουργεί ακόμα κι αν τους αφαιρέσεις τελείως.





Απάντηση με παράθεση