Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #32
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sdancer75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    την απάντηση #20 μάλλον την διάβασες.... τέλος πάντων

    Τα παλμοτροφοδοτικά δεν χρησιμοποιούν πυκνωτές ? Λειτουργούν άνευ ?
    Ναί, όντως λειτουργούν άνευ πυκνωτών συνδεδεμένων ΕΝ ΣΕΙΡΑ με τη γραμμή των 230V~ της παροχής για λόγους περιορισμού ρεύματος / πτώσης τάσεως, και που αν ήταν πεσμένοι ή έλειπαν το κύκλωμα θα είχε πρόβλημα ή δεν θα δούλευε καθόλου. Οι πυκνωτές X2 στα παλμοτροφοδοτικά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στα φίλτρα τους (στην είσοδο των 230V~, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ στα 230V~) και το τροφοδοτικό θα λειτουργεί ακόμα κι αν τους αφαιρέσεις τελείως.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ezizu (20-04-17)

Παρόμοια Θέματα

  1. Manual doop universal remote control
    από JOUN στο forum Αναζήτηση Service Manual
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-11-21, 23:07
  2. Βοήθεια με Remote control αυτοκινήτου
    από vismak στο forum Πομποδέκτες & Κεραίες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-16, 14:30
  3. Παρεμβολές remote control από κινητό
    από meletiros στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-04-16, 22:48
  4. [HiFi] Ηχειο Hi-Fi παίζει που και που
    από pavlos77 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-12-14, 13:09
  5. REMOTE CONTROL ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΑΣ
    από DiagExpert στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-11-11, 19:29

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας