Τελευταια (ελπιζω και τελικά) νεα απο το θεμα. Τα αναφερω για να προσφέρω δωρεάν αυτό για το οποίο εγω πλήρωσα 60 ευρώ (η γνώση κοστίζει αλλά αξίζει). Το πρόβλημα ήταν η αντλία (θελω να πιστεύω, διότι δεν βάλαμε κανονική πλύση ακόμη). Κάλεσα το service της AEG και μας εξυπηρέτησαν την επόμενη δύο πολύ ευγενικοί νεαροί. Μόλις ήλθαν το πλυντήριο δούλεψε κανονικά (εννοείται ειχα κανει απο την προηγούμενη προεργασία ξηλώματος ντουλαπιού κλπ) χωρίς καν να το αγγιξουν, σαν να τους είδε και φοβήθηκε. Αφου το δοκίμασαν μερικές φορές δεν ειχαν κατι να κάνουν οι άνθρωποι και αποχώρησαν, χρεώνοντάς με 15 ευρώ (πολύ λογικό) και σε περίπτωση που ειχαμε πάλι θέμα (ήταν σίγουροι απο εμπειρία οτι το πρόβλημα θα ήταν η αντλία) δεν θα χρέωναν περισσότερα απο οτι προβλέπει ο τιμοκατάλογος του service, δηλαδή 60 ευρώ σύνολο (απ' οτι κατάλαβα 35 η αντλία και 25 η επίσκεψη, περιλαμβανομένων των 15 που είχα ήδη πληρώσει). Λογικά κόστη δεδομένου οτι δεν θα χρειαζόταν να μεταφέρω τη συσκευή στο εργαστήριο. Επισημαίνω οτι ο τεχνικός της "γειτονιάς" ζητησε, για να το κοιτάξει, τη μεταφορά του στο μαγαζί του (φανταστείτε τι φασαρία!!). Επίσης μου συνέστησαν να μην αλλάξω το συγκεκριμένο πλυντήριο επειδή είναι «σκυλί». Μετά απο τρεις χρήσεις το πλυντήριο σταμάτησε πάλι με τα ίδια συμπτώματα. Τo service της AEG ξαναήλθε και αυτή τη φορά το πλυντήριο δεν λειτούργησε. Τελικά αλλάξαμε την αντλία και το δοκιμάσαμε δυο τρεις φορές (χωρίς ρούχα) και έδειξε οτι όλα είναι ΟΚ. Σημειώνω οτι η αλλαγή της αντλίας ήταν ζόρικη, διότι την έχει κάτω δεξιά, δίπλα απο το φίλτρο (χωρίς να είναι ορατή απο το φίλτρο) και ξεβιδωσανε το καπάκι, την κάτω μετώπη και το μπροστινό τμήμα με την πόρτα. Ακολούθως έπρεπε να ανασηκώσουμε τη συσκευή προς τα πίσω (λόγω του ντουλαπιού) για να ξεβιδώσουν την αντλία. Μεγάλη φασαρία!!! Εγω πιστεύω οτι δεν θα τα κατάφερνα ή δεν θα γλίτωνα το σπάσιμο διαφόρων κλιπς των πλαστικών. Ετσι εγινε το πράγμα και τέλος. Περίπου δηλαδή διότι, όπως εχει πεί και η Αντζελα, ουδείς «άσφαλτος»!!! Και εξηγώ τι εννοώ. Επειδή εγώ (φαντάζομαι όλοι στο forum) όταν βλέπω βίδες, κλιπς κλπ, κάτι παθαίνω, μια μανία να τα λύσω. Ρωτησα τους τεχνικούς αν μπορεί να επισκευασθεί η παλιά αντλία. Με διαβεβαίωσαν οτι οχι επειδή είναι κολλημένη. Αυτό κι αν ήταν "χτύπημα" δεδομένου οτι με μια πρώτη ματιά και όσο μπορούσα να δώ δεν υπήρχαν ιχνη καψίματος, λαμπερή περιέλιξη (όση φαινόταν) κλπ. Καλά είπα, θα την κρατήσω για να παίξω. Μόλις έφυγαν την ξεκούμπωσα με ενα κλικ (πολύ πιο εύκολα απ’ ότι φανταζόμουν) και διαπίστωσα οτι πράγματι ήταν κολλημένη απο λάσπη λίγδας και απορρυπαντικού. Την καθάρισα πανεύκολα και αφού έκανα μια πρόχειρη συνδεσμολογία (δύο βυσματάκια είχε, L και Ν) την έβαλα στην μπρίζα και φυσικά δούλεψε αψογα. Είναι τελείως απλή με κλασικό περιμετρικό πηνείο και μαγνήτη (συγχωρέστε μου την ημιμάθεια, δεν θυμάμαι πώς τις λένε αυτές τις αντλίες) στον άξονα της φτερωτής σύν ένα o-ring που στεγανώνει. Δηλαδή τσάμπα πήγαν τα 35 ευρώ για καινούργια αντλία, αν και εγώ είμαι οπαδός του κάθε εμπόδιο για καλό.
Ευχαριστώ όλους για τη συνδρομή και συγνώμη για την πολυλογία.